fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

piątek, 1 września 2017

Pali się! + rysunki

Hej hej

Chciałabym bardzo zaprezentować tu wydrukowaną i oprawioną wersję książki dla dzieci, którą robiłam na zaliczenie semestru. Niestety na razie nie będzie to możliwe, więc muszę poprzestać na wersji cyfrowej. Jakby ktoś miał wątpliwości, te pomarańczowe, kraciaste strony to wyklejka. Celem było spójne połączenie ilustracji i typografii, dodatkowo chciałam, żeby wyglądało to trochę retro.




























Poza tym jeszcze kilka rysunków postaci z mojej nieistniejącej książki. Jest to bliźniacze rodzeństwo, więc starałam się oddać pewne podobieństwo (widać?). Nadal gdzieś szukam metodą prób i błędów tego najlepszego sposobu na ich narysowanie i jeszcze nie jestem w tej kwestii zupełnie zdecydowana. Pewnie jeszcze się kiedyś pojawią, więc dla orientacji dodam, że siostra nazywa się Ren Aerel, a brat Cadian Aerel (czasem nazywany Cadmy, ale trudno mi na blogu wytłumaczyć, skąd to zdrobnienie xD). Pojawił się on już kiedyś na tej oto grafice: LINK
Planowałam też zrobić taką samą grafikę z Ren, ale odsunęłam to planach na kiedy indziej, bo wyszedł mi całkiem satysfakcjonujący rysunek węglem. Bardziej szkicowy, ale stylistyka trochę podobna. Format coś ok. A3, choć nie dokładnie.

No i jeszcze kilka szkiców: 

P.S. Od dłuższego czasu robię jednocześnie trzy grafiki i jakoś nie żadnej nie mogę skończyć.

5 komentarzy:

  1. Woow, ta książka to jest coś fenomenalnego! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Wyszła cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rysunki <3 Szczególnie Ren ;)
    zwykle-kreski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunek węglem jest świetny, ma fajny klimat, tak jak drugi, dynamiczny.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się ilustracje do książeczki. Widać, że masz ogromne umiejętności, bo moim zdaniem ilustracje wyglądają nietypowo i oczywiście są przeurocze! Dobra robota ;) Pięknie tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta książka! Jeśli kiedyś będziesz miała ją wydrukowaną, to chętnie zobaczę :) Podoba mi się, jak bawisz się tekstem. I bardzo fajna kreska :)

    W szkicach widzę podobieństwo, zwłaszcza po nosie i ustach :)

    OdpowiedzUsuń