fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

środa, 3 maja 2017

Szkice, zdjęcia i mały bonus

Hej hej,
 


Oto realizacja zadania polegającego na zaprojektowaniu jednej postaci i kilku osób z jej najbliższego otoczenia. Jak widać, zdecydowałam się na emerytowanego maga. :D  Która z postaci najbardziej wam się podoba?

Teraz parę zdjęć z łódzkiego Ogrodu Botanicznego:






Oraz jedno zdjęcie jeszcze z zeszłego roku z Radomia, o którym kompletnie zapomniałam. ;)
 

I na koniec dwa ogłoszenia.

Po pierwsze: jeśli ktoś akurat miałby ochotę coś poczytać, to zapraszam do przeczytania mojego opowiadania. Ma jakieś 20 stron A4 i trudno mi określić gatunek, powiem tylko, że bywa momentami lekko absurdalne. ;)  Jest tutaj: LINK (jeśli nie wyświetla się w przeglądarce, to trzeba kliknąć w "download" po prawej stronie).

Po drugie: założyłam konto na Shutterstock. Na razie jest tam dosłownie kilka zdjęć, ale będę stopniowo wrzucać więcej. Być może komuś kiedyś się przyda.

Na dziś tyle, bywajcie!

9 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem "emerytowanego maga"! Wyszło naprawdę klimatycznie i prawdziwie. Bardzo podobają mi się stroje wszystkich bohaterów.
    Zdjęcia również są ładne. :) Tramwaj na tak zielonym, "naturalnym" tle wygląda ciekawie.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie rysujesz! Podoba mi się rywal, wygląda trochę jak Janek z Grupy Filmowej Darwin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, na pewno nie było to celowe. :D

      Usuń
  4. Mnie najbardziej podoba się córka :) Fajna poza i wyraz twarzy. Wszyscy wyszli fajni, podoba mi się fakt, że mimo iż wszyscy w podobnej tematyce to jednak każdy inny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten ogród z kwiatami! Uwielbiam takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne postacie. Jak ja dawno nie rysowałam! ; <

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szkice jak i fotografie :)

    OdpowiedzUsuń