fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

piątek, 31 marca 2017

Leśmian i syreny i magowie, czyli co można robić na projektowaniu graficznym

Well, koniec z modelami i martwymi naturami.
Zadania na studiach robią się coraz dziwniejsze i coraz bardziej nieprzewidywalne, a ja mimo przeciwności losu staram się jakoś poukładać wewnętrznie. Chyba jakoś się udaje. ;)
Do końca studiów będę zajmować się grafiką wydawniczą, grafiką cyfrową i różnymi formami ilustracji.



Ten oto uroczy wir powstał jako cyfrowa przeróbka monotypii. Monotypia, czyli plamy tuszu (bardziej lub mniej przypadkowe) odbite na papierze. Do tych plam cyfrowo został dorysowany wir i efekt możecie podziwiać powyżej. ;)


Ilustracje do legendy o ruinach kościoła w Trzęsaczu. Można ją przeczytać np. tutaj: http://www.bajkowyzakatek.eu/2010/12/polskie-legendy-o-kosciele-w-trzesaczu.html  Muszę przyznać, że rysowanie średniowiecznych mnichów i syren jest miłą odmianą po tym, co robiłam wcześniej. ;)






Grafika pod tytułem "podróż".

Oraz fragment "Szewczyka" Leśmiana. Tak, wiem, że momentami trudno przeczytać, ale zadanie miało być zrealizowane w jak najbardziej "artystycznej" formie, by zaprezentować możliwości wybranego kroju pisma.










Na koniec kolejna zakładka dla A.M.Chaudiere.


A jak już jesteśmy w tych klimatach, to już niedługo (mam nadzieję!) podzielę się tu szkicami całej rodzinki magów, której zapowiedź patrzy na was tutaj. Tak, to na studia. :D






Bywajcie!

6 komentarzy:

  1. Piękne krówki! Jak z jakiejś gry komputerowej :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile można te martwe męczyć :D

    Świetnie wygląda ten wir, bardzo dynamicznie.
    Zakładka do książki pięknie wyszła, podoba mi się jej tło.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten Leśmian! Podobają mi się te projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba ten wir! Ma w sobie jakiś urok, chętnie widziałabym go na swojej ścianie.
    Masz talent do tych prac. Z wielką przyjemnością je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na projektowaniu graficznym chyba musicie się świetnie bawić :D

    OdpowiedzUsuń