fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

środa, 12 października 2016

Zakładka, kot ninja i coś tam jeszcze


Hej hej, dzień dobry.


 Kolejna zakładka i projekt postaci na zlecenie A.M. Chaudiere.

 Rysunek na zajęcia (i żeby poćwiczyć rysowanie dachów). Zadanie - cokolwiek narysowane tylko czarną linią. A4, cienkopisy.
I teraz pełna uwaga! Na tym rysunku jest kot! xD  Ktoś go może widzi? :D


  
I jeszcze szybkie szkice do mojego opowiadania (które byłoby skończone, gdyby nie to, że utknęłam z jednym szczegółem na samym końcu <3). Kot z poprzedniego rysunku w wersji powiększonej.

7 komentarzy:

  1. Genialna jest ostatnia praca! A co do rysunku na zajęcia - podziwiam, że zdecydowałaś się na architekturę. I ten kot... Znalazłam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się sobie dziwię, bo nie umiem rysować architektury. Ale miłość do dachów zwyciężyła. xD
      Gratuluję znalezienia kota! :D

      Usuń
  2. Ostatni rysunek z kotem jest genialny! :) Zakładka też świetna, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam kota! :D
    Pięknie Ci wyszły te dachy, dobra perspektywa i fajna kompozycja. Rysowałaś z natury czy na podstawie zdjęcia?
    Ostatni rysunek jest świetny, ten kot wygląda strasznie uroczo z taką groźną minką :p I podoba mi się, że kot i chłopak są tak samo rozczochrani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! xD
      Ze zdjęcia, które kiedyś zrobiłam w Przemyślu. :)
      http://oi67.tinypic.com/2guzlzk.jpg
      Podobieństwo w rozczochraniu i wyrazie twarzy jest celowe. :D

      Usuń
  4. Przepięknie rysujesz, zazdroszczę umiejętności! Zachwycam się dachami, zawsze podobały mi się tego typu prace :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń