fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

środa, 5 sierpnia 2015

Zakładka, herbata i bazgroły

Dawno zakładek nie było. :D  Ale na zakładki zapotrzebowanie nieustające, także już zapowiadają się następne.
Tymczasem Azarel, druga postać z "Niewolnicy" (poprzednia tu) na zlecenie A.M. Chaudière
Narysowałam go według pomysłu autorki i wskazówek dotyczących wyglądu, ubioru, pozy itd.



Theon z PLiO/GoT. Tak dla odmiany po szczęśliwych ludziach w ładnych ciuchach. :D  Naszło mnie, żeby narysować kogoś naprawdę poszkodowanego przez los, a on spełnia ten warunek najlepiej ze wszystkich fikcyjnych postaci, jakie znam.

W ramach ciekawostki postanowiłam też podzielić się z Wami szkicami, które zrobiłam na podstawie swoich starych rysunków. Nie umiem stwierdzić, kiedy dokładnie powstały, ale raczej wszystkie mieszczą się w przedziale 2008/2011. Nowsze szkice były robione bardzo szybko, na oko, bez poprawek, także są w nich pewne niedociągnięcia i błędy.




Czasem, gdy wyjątkowo nie podobała mi się jakaś moda, to w ten sposób wyrażałam swoją frustrację. :D  Były np. takie bluzki opięte na biodrach i wiszące na brzuchu, o których myślałam, że nadają się tylko dla kobiet w ciąży i nikogo innego. I plastikowa, kolorowa biżuteria. Brrrrr.
Raz wrzuciłam w jeden rysunek wszystko, co uznawałam za najgorsze. Ten skrajny przypadek wyglądał tak i nigdy później już nie narysowałam nic równie strasznego.
Nie wiem tylko, czemu babka ma telefon z antenką. Już ich raczej nikt nie używał. Może chciałam, żeby było łopatologicznie widać, co trzyma? xD


I na koniec projekt torebki herbaty, który wraz z zawartością był prezentem dla przyjaciółki. Firma Funtom i jej logo występuje w mandze "Kuroshitsuji".
Czajniczek wzięłam stąd Tutaj jest wstążka, a tutaj  brytyjski liwerant.

6 komentarzy:

  1. Fajna, luźna komiksowa kreska. A efekt? Widać w grafice ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z odświeżaniem swoich starych szkiców! Fajnie widać tu postęp, jaki zrobiłaś. Najbardziej podoba mi się zmiana w rysunku profilu twarzy. Głowa nie jest już kołem na kiju tylko stopniowo przechodzi w szyję. Świetnie widać też zmianę w dłoniach, zgięciach kończyn i proporcjach. Przyjemnie jest oglądać takie postępy. Może też zrobię coś takiego, o ile znajdę jakieś stare szkice.
    Dla mnie najgorsza jest moda początku XXI, zwłaszcza miniówy z dżinsu albo bluzki odkrywające pępek :O
    Bardzo podoba mi się projekt torebki, fajny pomysł na prezent robiony samemu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te dżinsowe miniówy. xD Kiedyś każda dziewczyna musiała mieć chociaż jedną, a im krótsza, tym większy był szpan. :D

      Usuń
  3. Świetnie szkicujesz :) Po porównaniu starych szkiców z nowymi, widać duże postępy :) Projekt na torebkę herbaty również mi się bardzo podoba. Ale największe wrażenie chyba na mnie zrobiła praca postaci z Niewolnicy :) Świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie odnośnie tego pudełka na herbatę. Na jakim formacie papieru została wydrukowana i jaki był to papier (gramatura, grubość, typ). Drukowałaś i sklejałaś samodzielnie, czy robiłaś to gdzieś na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całość mieściła się na A4, dokładnych wymiarów nie sprawdzałam. Papier też wzięłam "na oko", pewnie było coś około 150g, miał gładką, matowo-satynową powierzchnię. Sklejałam sama, o ile pamiętam, taśmą dwustronną. Nie było to nic super profesjonalnego, ot tak, żeby ucieszyć kogoś oryginalnym prezentem. :)

      Usuń