fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

piątek, 8 sierpnia 2014

Bzdety wakacyjne

Okeeeej... Grafika, którą planowałam okazała się bardziej wymagająca niż myślałam i na jakiś czas straciłam do niej wenę. xD  Ale się pojawi... kiedyś...

Dziś mam tylko kilka bzdetów:


Grafika bardzo eksperymentalna. Zaczęło się od czarno-białego rysunku, któremu postanowiłam dodać trochę koloru, nie mając jednak żadnego zamysłu ani planu. No, może od początku chciałam gdzieś wcisnąć jakąś płaską, wzorzystą powierzchnię. Tak czy inaczej jest to zupełnie różne od tego, co zwykle robiłam. ; )

Projekt kanapy-palety, który kiedyś wymyśliłam.

Kilka szkiców.

Cukierkowa ramka. :3

I na koniec zdjątka:



Kraków i Toruń, zdjęcia z zeszłego roku.


I tegoroczne z Wrocławia. Co ciekawe, ja tylko lekko podkręciłam kolory, zdjęcie samo w sobie było bardziej kolorowe w głębi, niż z przodu. Ponieważ kłóci się to z zasadami perspektywy (wg. których kolory bledną i tracą nasycenie wraz z odległością) uznałam to za ciekawe. :D

Tymczasem wybywam, żeby jeszcze trochę skorzystać z wakacji. ;)

5 komentarzy:

  1. hmmm... ten nocny czarodziej wyszedł Ci świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kanapa, może zdobędziesz na to patent :) Lubię czas wakacyjny. Dużo osób wrzuca, niepozorne rysuneczki, których zazwyczaj nie pokazują. Jesteś również uzdolnionym fotografem. Piękne zdjęcia, to drugie w szczególności. http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałam, że ta kanapa to jakby yin i yang, a rama to lustro i już się chciałam pytać czemu nie ma odbicia ;P.
    2 zdjęcie mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkice twarzy są urzekające! :) Lekkie i z charakterem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej wyszła dziewczyna czytająca na palecie. Bardzo podoba mi się jej poza, układ nóg. A ze zdjęć wygrywa balkon, wygląda czarodziejko ;)

    OdpowiedzUsuń