fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

środa, 18 czerwca 2014

Zegarek, Praga i jeszcze coś co teczki

Jeszcze jakieś trzy tygodnie i będę mogła na jakiś czas pożegnać się z martwymi naturami i postaciami na pełnych formatach. :) (chociaż jesienią powrócą, niezależnie od wyników rekrutacji).

Ano właśnie. Rekrutacja. Samo rejestrowanie się i składanie dokumentów jest upierdliwe. Bardzo. Na razie zaakceptowało mi teczkę łódzkie ASP (którego do niedawna nawet nie brałam pod uwagę, ale w końcu zarejestrowałam się i tam). Przede mną jeszcze egzamin i dwie pozostałe uczelnie. A potem czekanie na wyrok.  O.O


Ostatnie prace do teczki, 100 x 70. Martwa akryle, postaci węgiel.

Malowidło na A4. Mój zegarek i kawałek zasłonki. ;)  Na podstawie zdjątka.

I jeszcze Praga, na prezent dla cioci.
Autor zdjęcia

16 komentarzy:

  1. Jestem urzeczona malowidłem z zegarkiem, ma cudowną paletę kolorów i w ogóle wygląda jakoś tak profesjonalnie :) Praga też cudna, z tymi kolorami i światłem na powierzchni mostu. Tak się zastanawiam, dołączasz do teczki jakieś prace digitalowe? Bo chyba można też takie przedstawić, o ile się orientuję. Ale pewnie bezpieczniej się chwalić tradycyjnym warsztatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano tak jest, że małe formaty zawsze najlepiej wychodzą, można paćkać grubą warstwą farby. :D
      Myślałam nad dorzuceniem czegoś z digitalu, ale stwierdziłam, że i tak niezbyt mam co dać. Przez ostatni rok praktycznie nie rysowałam komputerowo i nie mam nic, czym mogłabym się szczególnie pochwalić. W takim wypadku chyba bezpieczniej jest mieć tylko tradycyjne. ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam rysowane przez Ciebie postacie <3 Twoje malowidła też są świetne. Mi się najbardziej podoba ta przedstawiająca Pragę. Gratuluję przyjęcia do ASP i trzymam za Ciebie kciuki na egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, jeszcze mnie nie przyjęli, to tylko teczka, na której przepuszczają prawie wszystkich. ;P Dzięki! ^^

      Usuń
  3. Och, czy to Szanowny? Wygląda trochę jak kobieta :D
    Postanowienie miljon pińćsetne - schudnę tym razem xD
    A Praga cudna. I zegarek też. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Szanowny. Nie umiem inaczej. ; < Jeszcze.
      Ale też chyba jesteś chudsza, niż na rysunku. Wybacz. xD

      Usuń
  4. Praga wyszła ci cudownie. Ładne kolory i w ogóle. Zegarek też świetny, zwłaszcza ten materiał na którym jest.
    A z martwej natury również najbardziej podoba mi się przeźroczysty materiał.
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocno trzymam za ciebie kciuki :) Na pierwszej martwej wzrok przyciąga jasny materiał, Wpatrywałam się w niego dłuższą chwilę:) Ktoś przede mną napisał że uwielbia twoje postacie. Chyba powinniśmy założyć fanklub bo ja też wpadłam :P A zegarek i Praga to najprawdziwsze cudeńka, ciocia będzie zadowolona :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaa... Trzymam za Ciebie kciuki! Ja z tym semestrem żegnam się z Rysunkiem i Malarstwem (na zasadzie przedmiotu na studiach), ale mam nadzieję, nie zrezygnować ani z jednego, ani z drugiego. Akurat w poniedziałek mamy jeszcze wernisaż wystawy z malarstwa i zaliczenie pleneru malarskiego. Było faaaajnie :D I ciepło! Prace jak najbardziej pozytywne, kolory są dla mnie fantastyczne! Zwłaszcza Praga nocą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę dużych formatów. Oraz rysowania węglem. Powiem tylko - dobra robota, and keep up the good work!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dużych formatów można się przyzwyczaić, choć też wolę mniejsze. ;)

      Usuń
  8. wow! zazdroszcze talentu! Twoje prace, caly czas zaskakuja. co do wynikow i dalszych egzaminow-trzymam mocno kciuki! powodzenia zycze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń