fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

poniedziałek, 19 maja 2014

Po maturze :)

Dziś nie będzie zbyt dużo, bo jednak czasu i okazji nie było. Ale melduję, że zdałam maturę, wyrzuciłam/rozdałam wszystkie podręczniki i mam wykształcenie średnie.  xD

Tymczasem kolejna akrylowa martwa z zajęć, 50 x 70.


Szybki szkic jakiejś kamienicy. Nie rysowałam żadnych linii perspektywy, nie patrzyłam na zdjęcia. Narysowane ołówkiem, cienkopisem i markerem na A4, ale z brązowymi liniami wygląda ciekawiej, więc tę wersję wrzucam.


I kolejny radosny szkic. xD  Najnowsza wersja leżącej Wenus. Rysowane ze zdjęcia, którego jednak wrzucić nie mogę, gdyż miało nigdy nie ujrzeć światła dziennego (szukałam w swoich zbiorach zdjęć czegoś nadającego się do ćwiczeń). Tak, to maska.


A poza tym - logo dla sklepu, który chyba jeszcze nie ma swojej strony 



Zalety konta na deviantarcie. Nigdy nie wiadomo, czy kiedyś nie napisze facet ze Stanów z prośbą o logo i nie trafi się okazja, żeby trochę zarobić. :) 
 
Konieczne będzie jednak słówko wyjaśnienia. Moim zadaniem nie było wymyślenia logo.
Facet chciał ode mnie  konkretną grafikę,  którą już od dłuższego czasu miałam w galerii. Twierdził, że jest idealna. Ale nie mogłam mu jej sprzedać, bo już mam na nią umowę ze sklepem kropa.pl
Dlatego musiałam zrobić drugą, jak najbardziej podobną. Powiedział, że musi być właśnie taka, podał konkretną czcionkę, kolory itd. Sama na jego miejscu pewnie bym wymyśliła inne logo, ale ta grafika tutaj zrobiona została na wyraźną prośbę, gdyż podobno tego właśnie szukał. ;)

  

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle wszystko ładnie wyszło, ale najbardziej podoba mi się ten pierwszy obraz akrylami. Sama też się do nich ostatnio zabieram no ale ten. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję zdania matury! Teraz możesz złapać chwilę oddechu, każdemu przydałby się odpoczynek (przynajmniej od wiszących nad tobą nauczycieli) Obraz bardzo mi się podoba :)
    Ciekawa sprawa z deviantartem, życzę ci udanej współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wykształcenia średniego!
    Czemu leżąca Wenus wygląda jak pajac - klaun. I ten straszny nos a'la żmija ;>
    Co do logo... hm... bardziej mi to wyglada na grafikę niz logo. Jako że ostatnio na roku jestesmy w tym temacie cięci, to mamy wszystko na bieżąco. Co do projektowania logotypów polecam książkę "Logo Design Love" Davida Aireya. Świetnie opisuje kolejne etapy wymyślania, rysowania, projektowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, to po prostu było głupie zdjęcie, które kiedyś zrobiłam komuś właśnie w tym stroju i z tą maską na twarzy. xD Potem przeglądałam zdjęcia w poszukiwaniu jakiegoś, które mogłabym przerysować w ramach ćwiczeń. :P

      Oj, nie wyraziłam się jasno co do tego logo. Facet nie poprosił mnie o jego wymyślenie, chciał konkretną grafikę (http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2013/088/0/e/smoke_dragon_by_shirvell-d4sa5tw.png) którą już od dłuższego czasu miałam w galerii. Twierdził, że jest idealna. Ale nie mogłam mu jej sprzedać, bo już mam na nią umowę ze sklepem kropa.pl
      Dlatego musiałam zrobić drugą, jak najbardziej podobną. Powiedział, że koniecznie musi być właśnie taka, podał konkretną czcionkę, kolory i wszystko. Więc wymyślanie logo z mojej strony nie miało tu nic do rzeczy. Sama na jego miejscu pewnie bym wymyśliła inne, ale ta tutaj zrobiona została na wyraźną prośbę. Gdyby chciał inną, zwróciłby się do kogo innego, a nie mnie, na drugim końcu świata. :)

      Usuń
    2. Zostaje mi tylko pogratulować! Zawsze to kolejna ciekawa praca do portfolio.

      Usuń
  4. Gratulacje ;)
    Podoba mi się martwa natura, zwłaszcza w takich kolorach. Lubię takie kamienice, fajnie jak się idzie po ulicy i wokół jest pełno takich sklepów.
    No i widzę, że biznes się kręci ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kamienice, nie miałabym przeciwko zamieszkaniu w jakiejś. :)

      Usuń
  5. Hahaha koniecznie muszę zostać modelką. Nie miałabym nic przeciwko przy publikowaniu tego zdjęcia, i tak nie widać mi na nim twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oi61.tinypic.com/15flky1.jpg Proszę bardzo. ^^

      Usuń