fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

piątek, 14 marca 2014

Do teczki

 Na początek: dzięki wszystkim za cechy, o które prosiłam w poprzednim wpisie. :)  Nie jest źle, bo nawet pasują.

"Przebiegłość, spostrzegawczość, spryt" - nie są to te, które sama bym podała w pierwszej kolejności, ale z zasadzie się zgadzają. Gość jest detektywem, więc raczej musi taki być. ;P
"Znudzony" - czasem bywa, jak każdy.
"Spokojny, odważny, wyciszony, odrobine ironiczno - sarkastyczny" - to chyba najlepiej trafione. :)
"Tajemniczy" - ano.
"Osoba uduchowioną, kryjącą wiele tajemnic. Jednocześnie sprawia wrażenie człowieka aroganckiego i pewnie nie ma zbyt wielu przyjaciół" - haha, fakt, że nie ma dużo przyjaciół. xD  Ale nie jest arogancki, raczej wycofany, po prostu nie przepada za przebywaniem wśród ludzi. ;)

A poza tym:


Akryle, 100 x 70. Taka typowa martwa z zajęć. Są pewne skrzywienia, niestety przez konieczność wykadrowania zdjęcia. Coś, co ma metr długości jest niemożliwe do sfotografowania w prostokątnym kształcie...

  I modelka, która już się kiedyś pojawiła, 100x70.

Nie to, że przez ten czas zrobiłam tylko dwie prace. Po prostu robię kilka jednocześnie i kolejne cztery są w trakcie powstawania...  : >

5 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem martwej natury, jednak mnie bardziej podoba się modelka. To chyba dlatego, że jestem zakochana w ołówku. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że w większości trafione.
    W martwej naturze najbardziej podoba mi się obrus i zielone naczynie.
    Dziewczyna ma zbyt duże i długie nogi. Poza tym ta twarz wydaje mi się jakaś nienaturalna.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz cudo. Chciałabym coś więcej napisać, ale się na akrylach nie znam. :D W każdym razie bardzo realistyczny, tak samo z resztą jak rysunek. Świetny światłocień. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli to, co pokazałaś na obrazku świetnie oddało charakter postaci ;) Obrazek akrylami bardzo mi się podobają. Akurat dziś mam malarstwo i psor postraszył nas malowaniem postaci ludzkiej :D Aż jestem ciekawa. I tak, pamiętam jak znajoma wybierająca się na ASP mówiła, że robi mnóstwo takich dużych rysunków jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń