fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

sobota, 18 stycznia 2014

Ludzie, ludzie

Najpierw ogłoszenie: facebookowi ostatnio odbija i nie jestem w stanie odpisać na wiadomość pewnej osobie, która pytała o moje rysunki. Więc jeśli to zobaczy, niech odezwie się w komentarzu i poda jakiś inny kontakt do siebie albo napisze na maila any6@tlen.pl

 .............................

Tak wyszło tym razem, że mam tylko ludzi, chociaż w wersjach bardzo różnych. :)

Typowo "szkolne" ołówkowe studium postaci (50 x 70).


Ta sama modelka, ale nieco ucięta i zostawiona w szkicu konturowym. Może coś takiego też się przyda. Tak słyszałam. :D



Oba te rysunki powstały na zajęciach o 9 rano w sobotę. Tyle poświęcenia.   ; _ ;



Dwa szybkie szkice (wiem, że zapewne krzywe i zezowate, ale nie zamierzałam tego dopracowywać, tylko zostawić takie trochę chaotyczne). Rysunek ołówkiem, na to trochę koloru i cienia w Photoshopie. Jak się silę się na realizm, to wychodzi mi coś częściowo mangowego.


I jeszcze kolejna grafika na zlecenie https://www.facebook.com/A.M.Chaudiere?fref=ts . Tym razem koszulkowa.  :)

4 komentarze:

  1. Jestem fanką ostatniej pracy! Czuć tą magię i klimat. Poza tym od razu spodobały mi się szkice. A właśnie one nie są mangowe- one są w twoim stylu wynikającym z połączenia mangi i realizmu. Swoją drogą do mangi to im daleko |D
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, w sumie niewiele w nich mangi, co nie zmienia faktu, że inspiruję się rysunkami mangaków, ostatnio szczególnie Masashiego Kishimoto (cały czas bezskutecznie próbuję rysować kształt twarzy jak on). Kiedyś miałam też fazę na Kuroshitsuji i oczy rysowane przez Yanę Toboso, ale już mi przeszło. ;)

      Usuń
  2. W pierwszym rysunku to dziewczyna nie ma zbyt masywnych nóg? Zwłaszcza poniżej kolana (nie wiem jak to nazwać ;P).
    Fajne są te szkice, zwłaszcza chłopak. Ma taką groźną minę.
    Nawiązując do waszych wcześniejszych komentarzy, to Kishimoto ma bardzo charakterystyczną kreskę. Taki okrągły kształt twarzy i te oczy. Ale no nie wiem, nie widzę cię w kresce Naruto ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łydki? :P Faktycznie trochę ma. Może jakoś się to będzie dało zmodyfikować.
      Cóż, nie mówię, że chcę kopiować jego kreskę (czy kogokolwiek innego), tylko że często mangacy mnie inspirują, a on jest akurat moją najnowszą inspiracją. Więc np. te geometryczne fryzury mnie w ogóle nie przekonują, ale jeśli chodzi o anatomię, to ten facet jest mistrzem.
      : ]

      Usuń