fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Dostawa przedświąteczna

Cóż, chyba nikt tego już nie czyta, ale dodam, co mam... skoro już mam.


Prezent dla babci - akryle na płótnie, format ok. A3. Przemalowane z kalendarza - tak, mało ambitnie, ale prezenty rządzą się swoimi prawami.


To część prezentu dla mamy - zakładka (zdjęcie z dwóch stron). Również akryle i również przemalowane  - stąd (niestety nie jestem w stanie podać autora tego zdjęcia).


Korytarz ze szkoły, do której chodzę na zajęcia - 50 x 70. Zadanie: perspektywa i zasada "im dalej tym ciemniej", bez wdawania się w szczegóły. Te kolumny w oryginale są trochę mniej krzywe, ale mój aparat robi efekt rybiego oka z każdą kartką większą niż A4, co potem trzeba wyrównywać...
 ; _ ;






50 x 70, marker i cienkopis i przyjaciółka w roli modelki.

Ah, no i jeśli ktokolwiek tu jeszcze zagląda, to Wesołych Świąt!  :)

8 komentarzy:

  1. Ta latarnia to chyba z Opowieści z Narnii. Chciałabym ja taką zakładkę :P Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, faktycznie. :D Dzięki. Więc nie muszę się chociaż martwić o prawa autorskie. :)

      Usuń
  2. Uwielbiam twoje prace w kolorze :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna latarnia i twoja przyjaciółka też świetnie wyszła :) życzę Ci Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku. Dużo weny. Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że święta przyniosły ci sporo świetnych pomysłów. Jak się umie robić takie śliczne rzeczy, to nie ma problemu z prezentami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć pomysł, co zrobić, tak samo, jak co kupić. ;)

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się zakładka z latarnią, potem korytarz, ale wszystkie prace są równie świetne, więc... Wesołych Świąt ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rysunki :) też chciałabym robić prezenty, ale zawsze jak mam komuś coś narysować to wychodzą dziwne rzeczy, więc wolę coś kupić :D
    korytarz - kocham <3 ślicznie pocieniowane
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń