fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

niedziela, 3 listopada 2013

Zakładki!

Miałam się nie rozpraszać grafiką. Ale też miałam na myśli rysowanie dla własnej rozrywki, tymczasem trafiła się okazja, której przegapić się nie dało! :)

Ogłoszenie pewnej pani pisarki, na deviantarcie, że poszukuje grafików. A. M. Chaudière, autorka książki "Niewolnica". A co mi szkodzi, napiszę.

Moje pierwsze zlecenie - na wykonanie zakładki do tejże książki. Dostałam kilka wskazówek o wyglądzie głównej bohaterki, zdjęcie poglądowe i ogarnęłam mniej więcej, o czym książka jest. No i, co najważniejsze, zakładka bardzo się spodobała, więc na tym nie poprzestanę. :D 

Cóż, już niedługo będę podbijać świat!

A tymczasem zastanawiam się, czy nie przestać spać, żeby się ze wszystkim wyrabiać.  ; _ ;


Która wersja najbardziej się wam podoba?

10 komentarzy:

  1. O, gratulacje, bardzo fajna sprawa móc nawiązać taką współpracę. Dla siebie wybrałabym chyba ostatnią zakładkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa z tą współpracą, oby więcej takich sukcesów :D A same zakładki też piękne, mi najbardziej podoba się pierwsza wersja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację, życzę więcej takich sukcesów:) Ostatnia jest ciekawa chociaż wszystkie są śliczne i to naprawdę trudny wybór

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i ostatnia są super c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Też uważam, że pierwsza jest najfajniejsza. A z tych z napisem wybrałabym tą z lewej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza! Najprostsza i najlepsza tym samym, taka stonowana. No i ogólnie podoba mi się to, co stworzyłaś. Owocnej współpracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba najbardziej podoba mi się pierwsza :)
    ♡ blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Świat to za mało :P Gratuluję ciekawego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest dobry na początek, a od czegoś trzeba zacząć. xD

      Usuń
  9. Świetna zakładka. Najlepsza chyba ta ostatnia z tym znakiem..:D Ale yo moje zdanie. Bądź co bądź kontynuuj tworzenie i nie przestawaj! :D

    OdpowiedzUsuń