fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

środa, 27 listopada 2013

Kolejne projekty zlecone

Znowu zakładka. Tym razem do "Mroków" Katarzyny Szewioła-Nagel. 


I jeszcze nadruk na koszulkę (główne postaci z "Niewolnicy" i "Mroków").


Ma toto być jedną z nagród w jakimś konkursie na opowiadanie to tychże książek. Koszulka w sensie. : >

Zakładki (te i poprzednie) będą dla tych, którzy zagłosują w konkursie na Najlepszą Książkę Na Zimę i Najlepszą Książkę Na Gwiazdkę. Ja nie orientuję się dokładnie, jak to działa i o co chodzi, ale jeżeli ktoś zna te książki i chciałby zagłosować, to szczegóły można znaleźć tu:
A.M.Chaudiere

I przy okazji: Katarzyna-Szewioła-Nagel-MROKI

:)

7 komentarzy:

  1. Tamte zakładki podobały mi się bardziej. Ten facet na zakładce jak sobie go powiększyłam to wygląda o wiele lepiej, ale na nadruku jest jakoś dziwnie wygięty i ma tak wysoko skrzyżowane ręce. Ale dziewczyna jest bardzo fajna.
    Powodzenia dalej z tą akcją ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki, wysypiaj się bo to ważne:D czekam na dalsze sukcesy:D ja dopiero zaczynam przygode z tabletem, tzn mecze go niesystematycznie od roku, ale dopiero teraz do niego przysiadłam. jednak tradycyjne tworzenie lubie bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne, tyle w temacie :D
    A książkę chyba sobie kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy robisz, autorka musi być zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę ja tu sobie szukam wzmianek i widzę to;) Tak to prawda. Zakładki i projekt jest bardzo ładny. I na przeszłość. Moje nazwisko się nie odmienia;p
    Pozdrawiam i bardzo dziękuję za kawał dobrej roboty:)
    Stag.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że projekty się podobają. Nazwisko już edytowałam. : )

      Usuń
    2. Dołączam się do witryny:)
      Pozdrawiam Stag.

      Usuń