fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

piątek, 25 października 2013

Dzbanki, garnki i tym podobne

Zapowiedziane wielkoformatowe martwe natury do teki:

100 x 70 cm, mój pierwszy rysunek techniką sepii i sangwiny.

Coś takiego, tylko ja miałam trzy kolory. W odróżnieniu od ołówka można tym pokazywać temperaturę, co mam nadzieję widać.  ^^'





Ta już połowę mniejsza, szary papier, ołówki, biała kredka, odrobina pasteli tam gdzie świeci/odbija się światło. (Ta filiżanka naprawdę jest taka wielka! Ma ze dwa razy większą pojemność od normalnych filiżanek i szklanek).


Czy kolor dzbanka wygląda wystarczająco żuczo? xD

 I jeszcze szkic na koniec.


6 komentarzy:

  1. Wow, świetnie namalowałaś dzbanuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace mi się podobają i nie umiem wybrać, która najbardziej.
    Czym zrobiłaś te białe kreski w 2 rysunku?
    I czy sama robisz te kompozycje czy zdjęcia z internetu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane pod rysunkiem, biała kredka, a tam gdzie światło pastela. ;)
      A co do drugiego pytania: pierwsza praca to gotowa martwa natura, którą rysowałam na zajęciach dodatkowych, więc ułożona przez któregoś z nauczycieli. Następne rozłożyłam sobie sama w domu. Krzesło też moje własne, ale w rysunku pominęłam zawartość biurka i okno. :D

      Usuń
    2. To czytanie ze zrozumieniem ;)
      Dzięki.

      Usuń
  3. Wszystkie rysunki cudowne, mi najbardziej podoba się 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle dłubię tą martwą naturę, ale wychodzi mi jeszcze bardziej martwa niż w rzeczywistości :< Twoje prace świetnie odwzorowują rzeczywistość z dodatkiem pewnego artyzmu. Ładnie, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń