fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

niedziela, 28 lipca 2013

Wakacje!

No to wakacje! : )
Połowa zleciała, tak jakoś szybko...

U mnie zaczęły się tygodniem pleneru. Pięć dni po dziesięć godzin, a ja zdążyłam zrobić tylko dwie duże prace.  ; _ ;   Teraz idą na jakąś wystawkę, więc wstawię jakąś ich sensowną wersję dopiero za pół roku, kiedy je odzyskam. Jak na razie krzywo cyknięte komórką.


Na całym terenie, który mieliśmy do dyspozycji dostrzegłam jakiś potencjał tylko w metalowych rurach i lampie na dachu. Cóż... xD  Z tyłu ceglane kominy (tak, to drzewo naprawdę tam rosło). Krzaki na dachu i ten po lewej to już moja inwencja twórcza. Szary papier, ołówki i biała kredka. Czyli technika dla leniwych, gdzie wszystkie upierdliwe szarości są już nałożone. : )


A tutaj moje pierwsze starcie z akrylami (jak dla mnie lepsze niż tempery. Olejnych na razie się nie podejmuję). Jeszcze do poprawienia.

I jeszcze co sensowniejsze szkice naskrobane w czasie wyjazdu.

W tym mini zielnik w moim wykonaniu. Zielsko zebrane na sudeckim polu. Gatunki do rozpoznania. Widać, co to?  xD

1 komentarz:

  1. Nie znam się kompletnie na nazwach zielska, serio :D Ale wyglądają dosyć wiarygodnie. Szkice postaci są mega! Mogłabyś je obrobić na kompie :)

    OdpowiedzUsuń