fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

poniedziałek, 1 lipca 2013

Manul mędrzec

Manul, czyli koci myśliciel z krakowskiego zoo. Wzorowane za zdjęciu: link
Czy tylko ja uważam, że ona ma ludzką twarz? xD


Kredki czarna, brązowa, biała i trochę białej pasteli.

Mam drugie miejsce w konkursie, ale... nigdy więcej. Szkoda moich nerwów na coś takiego. Dostałam jednak fajną książkę o rysowaniu, gdzie jest sporo ciekawych, praktycznych rad. Niebawem wyjeżdżam, dostępu do Photoshopa dłuższy czas nie będzie, biorę zeszyt, ołówek i będę robić szkice w ramach ćwiczeń.  ;)


8 komentarzy:

  1. Myślałam, że kształt oczu to Twoja własna inwencja twórcza, dopóki nie zobaczyłam zdjęcia. W ogóle nie wiedziałam, że taki zwierz istnieje :D Dobra robota z futrem, zwłaszcza na piersi fajnie oddałaś to jak się układa, aż chciałoby się poczochrać. Ale przy takim spojrzeniu to strach o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu [manulu? :)], cudowny zwierz! :) Jaka charyzmatyczna morda! Gdy przeczytałam Twój wpis u mnie, że zazdrościsz mi żywego kociego modela i możesz rysować tylko ze zdjęcia, nie spodziewałam się, że masz na myśli tego gościa :) Fantastyczny sierściuch, bardzo inspirujące zdjęcie i naprawdę fajny rysunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam fanką manuli. Chętnie udomowiłabym jednego, gdyby tylko wyraził na to chęć :)

      Poszperawszy w necie i natrafiwszy na to zdjęcie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lyzpy466VW1qc2w0eo1_500.jpg
      nigdy już nie powiem o moim kocie, że jest spasiony... :)

      Usuń
    2. Haha, oi racja, manule to genialne stworzenia. ;D Też bym chętnie jakiegoś przygarnęła. :P

      Usuń
  3. Jakie one są słodkie. Uwielbiam takie małe, grubiutkie zwierzęta ;P. Aż chciałabym go przytulić xD.
    W oczy bardzo rzucają się te jego piękne oczy. Świetnie wyszło Ci futro. Fajne ma też te wąsy ;). Ogólnie bardzo podoba mi się praca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje umiejętności, jak ja coś próbuję przerysować to jest na co popatrzeć ;p Zrobiłaś to naprawdę idealnie, jestem pod wrażeniem! I wybrałaś sobie świetnego modela. Rzeczywiście, jest w nim coś ludzkiego. Trochę tak jakby się zastanawiał na beznadziejnością świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju! Jaki piękniutki! *-* Rzeczywiście ma taką jakby ludzką twarz. Twój Manul różni się nieco od oryginału, ale wydaje mi się, że Twój wygląda lepiej niż ten żywy XD
    Tylko drugie miejsce D: To ja nie chcę wiedzieć, która praca była pierwsza D:

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten rysunek :D

    OdpowiedzUsuń