fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

niedziela, 2 czerwca 2013

Husarz

Skończony. ^^
Na prośbę kolegi. Początkowo zamierzałam zrobić tylko rysunek albo szkic, ale potem uznałam, że husarz jest zbyt fajnym pomysłem i zasługuje na Photoshopa. xD
Powiększać po szczegóły.




Wbrew pozorom dłuższe i trudniejsze od samego rysowania było szukanie informacji i zdjęć. Starałam się nie palnąć niczego głupiego w stylu złego godła na sztandarze (trauma z "filmu" Bitwa pod Wiedniem) i już byłam w trakcie rysowania szabelki, kiedy zdałam sobie sprawę z tego, że przy tym ujęciu musiałby ją mieć przy prawym boku. I nadal nie wiem, czy o czymś nie zapomniałam... 
; _ ;

O jakże łatwiejsze jest rysowanie zupełnej fikcji.
Ale od dawna chciałam zrobić jakiś choć trochę historyczny bohomaz.  :3

8 komentarzy:

  1. Oho, ambitna rzecz :) Trochę mi tu nie gra jeśli chodzi o anatomię/proporcje. Np. ten materiał przy udzie powinien się układać tak, jakby pod nim było udo a nie pustka ;) Sposób w jaki (za duża) dłoń trzyma włócznię sugeruje, że powinna być skierowana w dalszy plan. Za to z kolorami i światłem sobie całkiem dobrze radzisz moim zdaniem. No i koń piękny. Tło też super, robi cały klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja z tą ręką. Trochę poprawiłam, na ile się dało. ; )

      Usuń
  2. Coś mi nie gra z anatomią, ale to jak się bardziej przyglądać, bo pierwsze co się rzuca w oczy to niesamowite cieniowanie i dobór koloru. Zbroja pięknie się błyszczy- niczym żywa :D
    Rzeczywiście coś nie gra z tą nogą...
    Ogółem jest super! Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) Czemu ja dopiero teraz tutaj trafiłam? Jakoś zaginęłaś mi na moim blogu, ale wreszcie mogę powiedzieć "Got ja!" :) Już podejrzewałam siebie, że przez zazdrość zapomniałam, Prace masz naprawdę genialne i zostanę Twoją wierną fanką. Wpędziłaś mnie w kompleksy, ale to dobrze. Mam motywacje, żeby więcej ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że kogoś moje rysunki mogą motywować. ^^
      Zresztą u mnie też przeglądanie innych blogów i galerii tak działa. ;D

      Usuń
    2. Są prace, które naprawdę dają do myślenia i wpędzają w kompleksy :D ale to dopsz :) Co do przepisu to faktycznie, znam go na pamięć :D Nie zastanawiałam się nawet nad tym. Chyba będę to robić częściej ;)

      Usuń
  4. Świetnie! Bardzo lubię husarię i fajnie, że przyłożyłaś się do tego rysunku, szukając informacji. Najlepsze są te piórka. Ogólnie praca bardzo mi się podoba, ale według mnie, trochę za młodego zrobiłaś tego husarza. Wydaje się bardziej słodki niż groźny ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho, jest młody i niedoświadczony i tylko tak szpanuje. xD

      Usuń