fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

niedziela, 26 maja 2013

Szkice

Znowu nie mam na nic czasu...
Pozaczynałam ostatnio kilka dosyć wymagających rzeczy, które teraz czekają na swoją kolej. Aktualnie siedzę nad najbardziej chyba szczegółowym rysunkiem (a w zasadzie grafiką) z jakim miałam do czynienia. Ale to nie może być zrobione byle jak!  :)

Ale w międzyczasie, żeby nie było, że zapomniałam o własnym blogu zaraz po jego założeniu, trochę szkiców. Szkice, jak to szkice - niedopracowane, pomazane, dosyć schematyczne.



 Z mojej "Małej Księgi Zwierząt".




 Pani po prawo z podręcznika od polskiego. Jakiś oświeceniowy obraz. Reszta to swobodne bazgroły z głowy.



 Szkic z zajęć dodatkowych i koleżanka rysująca inną koleżankę.   : P



Zszywacz i pokrywka od cukierniczki, która stoi mi w pokoju w celach dekoracyjnych. Tak, pokrywka. Cukierniczki już dawno nie ma.  ^ ^


5 komentarzy:

  1. Cudne to ciapkowane zwierzę na samej górze, cokolwiek to jest. Zszywacz i pokrywka całkiem porządnie Ci wyszły. W koleżance coś mi nie gra w proporcjach rąk i ogólnie ułożenie kartki w stosunku do ciała wydaje mi się nienaturalne, ale może się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z powyższym komentarzem, koleżanka ma jakieś dziwnie duże ręce, ale zwierzęta supcio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkice bardzo dobre, szczególnie zwierzęta, postacie oraz całkiem nieźle wyszedł zszywacz i pokrywka. Ciekawy blog, będę tu zaglądać często oraz czekam na ten szczegółowy rysunek :)
    Zapraszam na mój dopiero co powstały blog: http://artkrzywda.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie *-*
    Cudowne *-*
    Ten zszywacz jest super taki realistyczny *-*
    I reszta szkiców jest bardzo dobra.
    Będę zaglądać, komentować i się zachwycać!

    OdpowiedzUsuń