fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

niedziela, 7 kwietnia 2013

Faraon i Hymya

Tym razem photoshopowo.

Trzeba się oswajać z widoczkami. Jeśli pojadę na plener, będzie ich całkiem sporo.



Żeby było ciekawiej, nieco nawiedzona wyspa Hymya i duch księżniczki Cannis Reo.  xD

I coś, co planowałam od roku (w zasadzie odkąd przerabiałam starożytność w liceum...)  Kilkanaście szkiców rzuconych w połowie rysowania i pierwszy, który skończyłam. Cóż... narysuję go jeszcze raz za pięć lat, może wtedy będę zadowolona.



Być może nie wygląda zbyt poważnie, ale inspirowany słynną maską Tutanchamona, który umarł mając lat 19.   : >

5 komentarzy:

  1. Ale świetne! Teraz tak patrzę, że masz siedemnaście lat i ... idę umrzeć xD
    Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co mi przychodzi na myśl to: wow... (moja elokwencja sięga zera |D) Naprawdę świetnie ci to wszystko idzie, a w szczególności te cuda na tablecie (btw. jakiego używasz?), piękne... Cóż nie pozostaje mi nic jak wrzucić twój blog w linki i zaglądać tu jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tablet firmy Trust, kupowany w Media Markt. : )

      Usuń
  3. 17 lat i naprawdę dobre prace. Proszę, niech Ci nigdy do głowy nie przyjdzie, żeby przestać tworzyć :) Szczególnie jestem pod wrażeniem krajobrazów, tego wyżej i tego z pociągiem. Dyńka też bardzo pomysłowa. A tablet tej firmy się sprawdza? Masz może porównanie z Wacomami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam żadnego innego tabletu, więc nie mam porównania. Wydaje mi się jednak, że to nie ma znaczenia jaka firma, sposób działania każdego tabletu jest raczej podobny. ; )
      Wątpię, by po jakichś piętnastu latach nagle mi się odechciało. : D

      Usuń