fhgsddgfhjdfcghhfgxgxcvf

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Fanarty do FMA

Od niedawa cała 27-tomowa kolekcja mangi "Fullmetal Alchemist" stoi u mnie na półce.  ^ ^
Czytanie ostatnich części sprzyja fanartom. Część to nienadające się do pokazywania publicznego bazgroły, ale udało się stworzyć coś większego:



Tak kończy Envy, personifikacja zazdrości, homuculus. Nie oznaczam spoilera, mam nadzieję, że wiadomo, że złe postaci umierają.

Zainspirowane tą sceną w mandze: http://tinypic.com/view.php?pic=sza68g&s=6
Nie to, żebym go specjalnie lubiła... ale jakoś to do mnie przemowiło.  C:

No to jeszcze Lin/Greed (który podobał mi się o wiele bardziej w drugiej wersji):



Na koniec kamień filozoficzny (kredki, minimalnie biała farba), który co prawda bardziej przypomina ten z HP, niż FMA, ale kamień to kamień i taki mi się podobał.  xD 



1 komentarz:

  1. bez wątpienia widać duuuże postępy na przestrzeni miesięcy :>

    OdpowiedzUsuń